وبسایت بارسای رویایی از امروز 4 فروردین 94 رسما فعالیت خود را از سر گرفت

مقالات اختصاصی بارسای رویایی

جدیدترین تصاویر و کلیپهای بارسای رویایی

خلاصه ی نقل و انتقالات رسمی بلوگرانا تا به امروز :

به گزارش Football Espana، تونی گرانده دستیار دوم ویسنته دل بوسکه در مصاحبه با Que t’hi Juegues در رابطه با مونیر الحدادی گفت :

بارسای رویایی

مونیر مرا یاد رائول در ابتدای راهش می اندازد. آن ها شخصیت های مشابهی دارند و به نظر می رسد راهی را می رود که رائول رفته است.



ادامه ی خبر...

مونیر دقایقی با پیراهن اسپانیا در مقابل مقدونیه به میدان رفت. این بازیکن می توانست تیم ملی مراکش را نیز انتخاب کند اما در نهایت ترجیح داد که برای اسپانیا بازی کند.

بارسای رویایی

مونیر اظهار داشت :" رویایم به تحقق پیوست. با تصمیم خودم برای تیم ملی اسپانیا بازی کردم. از کودکی در اسپانیا توپ می زدم و فقط به حضور در تیم ملی این کشور می اندیشیدم.



ادامه ی خبر...

پدیده جوان این فصل تیم فوتبال بارسلونا شب گذشته توانست در حالی که 19 سا ل و 7 روز سن داشت اولین بازی اش را برای تیم ملی اسپانیا به انجام برساند تا پس از بویان کرکیچ و جوزف سامیتیر تبدیل به سومین بازیکن جوان تاریخ تیم ملی این کشور نیز شود.

بارسای رویایی


اسپانیا و مقدونیه در اولین روز دیدارهای مقدماتی یورو 2016، امشب در استادیوم والنسیا در اسپانیا به مصاف یکدیگر می‌روند.

اسپانیا ظاهری جدید به خود گرفته و دچار تغییرات زیادی شده است.  پس از عملکرد بسیار ضعیف در جام جهانی 2014 و شکست مقابل شیلی و هلند و حذف در مرحله مقدماتی، دل بوسکه به دلیل عدم تغییر و نوآوری در سبک بازی تیمش، مورد انتقادات زیادی قرار گرفت.


ادامه ی خبر...

خورخه پرس، دبیر کل فدراسیون اسپانیا عنوان کرد که آنها قصد دارند همکاری خود با بیسنته دل بوسکه، سرمربی لاروخا را ادامه دهند.

بارسای رویایی

ماتادورها که مدافع عنوان قهرمانی بودند، با دو شکست در مرحله ی گروهی از جام جهانی حذف شدند و ضعیف ترین نتیجه ی ممکن را کسب کردند.



ادامه ی خبر...
تاریخ : 29 / 3برچسب:اسپانیا0-شیلی2,برنامه بازیهای جام بیستم,خداحافظی,
زمان انتشار : 14:15....... نویسنده ی مطلب : سینا (مدیر)

اختصاصی بارسای رویایی


اسپانیا پس از شکستی تحقیر آمیز مقابل هلند دیشب در دومین دیدار خود به مصاف تیم ملی شیلی رفت تا امیدهای خود را برای بازگشت به جام بیستم تنها با کسب 3 امتیاز بازگرداند.

بارسای رویایی

ایکر کاسیاس که شدیدا در مصاف با هلند تضعیف روحیه شده بود در این دیدار هم واکنشهایی در شأن درویشان انجام داد و به نوعی در هر دو گلی که از شیلی دریافت کرد مقصر بود.



ادامه ی خبر...
تاریخ : 24 / 3برچسب:شکست اسپانیا,پیروزی هلند,تحقیر اسپانیا,گروه ب,نتایج جام جهانی,
زمان انتشار : 14:12....... نویسنده ی مطلب : سینا (مدیر)

هلند با برتری پرگل پنج بر یک برابر اسپانیا توانست انتقام فینال جام جهانی آفریقای جنوبی را از این تیم بگیرد.

بارسا نیوز
 
هلند و اسپانیا در یکی از حساس‌ترین دیدار‌های مرحله گروهی جام جهانی در سالوادور به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه پرگل 5 بر یک به سود هلند به پایان رسید.


ادامه ی خبر...
تاریخ : 10 / 3برچسب:کاستا دعوت شد,لیست اسپانیا,مصدومان اسپانیا,
زمان انتشار : 21:42....... نویسنده ی مطلب : سینا (مدیر)

بارسای رویایی



شاگردان وینسنته دل بوسکه در تیم ملی اسپانیا، مدافع عنوان قهرمانی رقابت های جام جهانی شب گذشته و در اولین دیدار دوستانه خود برای آماده سازی حضور در برزیل در استادیوم رامون سانچز پیسخوان شهر سویا با نتیجه 2-0 حریف اهل آمریکای جنوبی خود را شکست دادند.

بارسای رویایی



ادامه ی خبر...

شناسنامه ی داگلاس +کلیپ مهارتهای فردی
داگلاس پریرا دوس سانتوس .... 15/5/1369 .... شهر Monte Alegre برزیل .... پست تخصصی دفاع راست
.ادامه ...

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 12 صفحه بعد