وبسایت بارسای رویایی از امروز 4 فروردین 94 رسما فعالیت خود را از سر گرفت

مقالات اختصاصی بارسای رویایی

جدیدترین تصاویر و کلیپهای بارسای رویایی

خلاصه ی نقل و انتقالات رسمی بلوگرانا تا به امروز :

تیم فوتبال بارسلونا امروز جلسه ی تمرینی خود را در حالی به انجام رساند که پا به توپ شدن مسی مهمترین خبر تمرین امروز به شمار می رفت .

 

 

گزارش تصویری: جلسه ی تمرینی امروز

 

بارسلونا صبح فردا نیز آخرین جلسه ی تمرین خود پیش از دیدار برابر سلتا ویگو را به انجام خواهد رساند .در ادامه گزارش تصویری از تمرینات امروز تیم را ملاحظه خواهید فرمود .



ادامه ی خبر...

مارک آندره تر اشتگن دروازه بان آلمانی بارسلونا یک بار دیگر در ترکیب قرار گرفت . این دروازه بان جوان که تابستان گذشته از مونشن گلادباخ به بارسلونا منتقل شد در مصاحبه با پورتال آلمانی اسپورت وان قدردانی خود را از فرصتی که در اختیارش قرار داده شد ابراز کرد .

 

تر اشتگن : تلاش میکنم تا بیشتر در ترکیب قرار بگیرم

مارک همچنین تاکید کرد که هنوز به تعداد کافی فرصت در اختیارش قرار نگرفته و از این مساله راضی نیست و دوست دارد در بازی های بیشتری در ترکیب بارسلونا قرار بگیرد . مارک آندره تر اشگتن البته این را هم یادآور شد که از عملکردش در بازی با آژاکس کاملا راضی است و تلاش میکند با نمایش بازی های خوب کار را برای مربی سخت کند .



صبح امروز تمرینات پیگیری شد در حالیکه لوییس انریکه مارتینز مونیر و ساندرو را نگه داشت تا به همراه تیم اصلی تمرین کنند ولی سرجی سمپر به تمرینات بارسای بی ملحق شد.

 

گزارش تمرین امروز بارسلونا

 

او تمرینات خود را زیر نظر اوزه بیو سرمربی بارسای بی ادامه خواهد داد و احتمالا در دیدار برابر تنریف برای بارسای بی به میدان خواهد رفت.



ادامه ی خبر...

راکیتیچ و سوارز امروز در تمرینات تیم بارسلونا شرکت کردند


 

به گزارش الموندو، تمرینات بارسلونا امروز با اضافه شدن بخشی از ملی پوشان از سر گرفته شد.

 

حضور راکیتیچ و سوارز در تمرینات بارسلونا

 

لوئیز سوارز و ایوان راکیتیچ دو بازیکنی که به همراه تیم های ملی کشورشان برای دیدارهای تعیین شده باشگاه را ترک کرده بودند، امروز زیر نظر انریکه کار کردند.



ادامه ی خبر...

تمرینات امروز بارسلونا برای مقابله با تیم گرانادا که روز شنبه در نوکمپ برگزار خواهد شد، در کمپ خوان گامپر به انجام رسید. لوئیس انریکه در این تمرین، تمامی بازیکنان اصلی خود را در اختیار داشت.

مونیر و ساندرو نیز در این تمرین حضور داشتند. یوردی آلبا و داگلاس پریرا که تمرین روز گذشته را از دست داده بودند، بدون هیچ مشکلی در تمرینات گروهی حاضر بودند.



ادامه ی خبر...

به نظر می رسد مصدومان بارسلونا کم کم به شرایط عادی بازی نزدیک شده اند


به گزارش الموندو، بارسلونا خودش را برای دیدار با مالاگا آماده می کند و در همین حال خبر می رسد که نیمار و راکیتیچ دوباره به تمرینات گروهی باز گشته اند.

گزارش تمرین بارسلونا: بازگشت نیمار و راکیتیچ و صحبت های انریکه با بازیکنان جوان

نیمار از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی شده بود و بازیکن کروات از ناحیه پای جپش دچار درد مختصری بود.



ادامه ی خبر...

به گزارش خبرگزاری آس اسپانیا ،در بازی چهارشنبه شب بارسلونا در برابر آپوئل ایوان راکیتیچ و سرجیو بوسکتس به میدان نرفتند و آندرس اینیستا هم نیمه دوم دقایقی برای بارسلونا به میدان رفت .

بارسای رویایی

در بازی فردا شب برابر لوانته که در شهر والنسیا برگزار خواهد شد، اگر اتفاق غیر معمولی رخ ندهد به نظر میرسد این سه بازی را در خط هافبک آغاز خواهند کرد.



ادامه ی خبر...

بارسای رویایی

هیئت مدیره بارسلونا تصمیم گرفت که نام کمپ ۱ زمین تمرین این باشگاه به نام "زمین تمرین تیتو ویلانوا" تغییر بدهد. ویلانوا که به همراه بارسلونا یک بار قهرمان لالیگا شده بود، سال گذشته به علت بیماری درگذشت.



کینگ لئو ، دنی و ماسکی بمنظور بهبود سطح آمادگی جسمانی خود ، در تمرینات نوبت صبح باشگاه ، فوت بسکت بازی کردند.

بارسای رویایی



شناسنامه ی داگلاس +کلیپ مهارتهای فردی
داگلاس پریرا دوس سانتوس .... 15/5/1369 .... شهر Monte Alegre برزیل .... پست تخصصی دفاع راست
.ادامه ...

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 11 صفحه بعد