وبسایت بارسای رویایی از امروز 4 فروردین 94 رسما فعالیت خود را از سر گرفت

مقالات اختصاصی بارسای رویایی

جدیدترین تصاویر و کلیپهای بارسای رویایی

خلاصه ی نقل و انتقالات رسمی بلوگرانا تا به امروز :

تاریخ : 28 / 4برچسب:,
زمان انتشار : 22:50....... نویسنده ی مطلب : سینا (مدیر)

لیونل مسی بارسای رویایی 123 خبرگذاری سایت بارسلونالیونل مسی بارسای رویایی 123 خبرگذاری سایت بارسلونالیونل مسی بارسای رویایی 123 خبرگذاری سایت بارسلونالیونل مسی بارسای رویایی 123 خبرگذاری سایت بارسلونالیونل مسی بارسای رویایی 123 خبرگذاری سایت بارسلونا



کارلس پویول اسطوره و کاپیتان فصل قبل بارسلونا امروز تولد 37 سالگی خود را جشن گرفت...در تصویر زیر شمایی از افتخار آفرینی های وی در پیراهن بارسلونا را شاهد خواهیم بود

عکس ؛ افتخارات پویول با بارسا



دو باشگاه بزرگ فوتبال اسپانیا، مدافع باشگاه تورینو را هدف گرفته اند


رئال مادرید و بارسلونا، انتقال متئو دارمیان را هدف گرفته اند. این مدافع بیست و پنج ساله پس از حضور در جام جهانی 2014 همراه با تیم ملی ایتالیا، درخشش خوبی را در پیراهن تورینو در مسابقات این فصل داشته است و در رسیدن این تیم به نیمه بالایی جدول سری آ و 16 تیم پایانی یورو لیگ، نقش مهمی را ایفا کرده است.

رقابت رئال و بارسا برای جذب متئو دارمیان

آ اس رم مدت زیادی است که نسبت به انتقال این بازیکن ابراز علاقه کرده است اما به نقل از آلفردو پدولا، دو باشگاه رئال و بارسلونا هم آماده جذب این بازیکن هستند.



ادامه ی خبر...

2 تا از 3 گل آخر بارسلونا در لالیگا توسط متئو و روی ضربات سر بوده است . تیم فوتبال بارسلونا امسال بیشترین گل با ضربات سر را در چند سال اخیر داشته است .

بارسلونا در سال 2015 بیشترین گل از روی ضربه سر را در چهار سال اخیر به ثمر رسانده است!

2010 :(13 گل)
2011: (5 گل)
2012(6 گل)
2013( 6گل)
2015(9 گل)



به گزارش Mundo Deportivo  پلیس اسپانیا از دستگیری ده سگورا جوان 17 ساله و اهل مورسیا که یک روز پس از سقوط هواپیمای شرکت ژرمن وینگز در جنوب رشته کوه های آلپ با استفاده از اکانت توئیتر خود تهدید کرده بود که در فینال روز 30 می رقابت های کوپا دل ری بین دو تیم بارسلونا و اتلتیک بیلبائو،در استادیوم نیوکمپ بمبگذاری خواهد کرد، خبر داد.

دستگیری  جوانی 17 ساله به اتهام تهدید استادیوم نیوکمپ به بمب گذاری

گفتنی است پلیس محلی اسپانیا پس از ردیابی محل زندگی این جوان اسپانیایی وی را دستگیر و مورد بازجویی قرار داده و با انتشار بیانیه ای ضمن تعلیق کلیه اکانت های مولینا در شبکه های اجتماعی اعلام کرد که وی در گذشته نیز دارای سابقه بوده و تهدیداتی را پیرامون انجام حملات تروریسیتی در کشور کوبا انجام داده بود!



مدافع آماده این روزهای بارسلونا از بازی های دشوار آبی اناری ها در ماه آینده سخن گفت.

 به گزارش سرویس بین المللی وب سایت گل جرارد پیکه مدافع آماده این روزهای باشگاه بارسلونا در صحبت هایی با اشاره به مکالمه خود با لیونل مسی ابراز امیدواری کرد که وی در دیدار این هفته شاگردان لوئیز انریکه برابر سلتاویگو به میدان برود.

جرارد پیکه: مسی برابر سلتاویگو بازی خواهد کرد؛ می توانیم با رفتن ژاوی کنار بیاییم

من با مسی صحبت کردم و او خوشبین بود که بتواند برابر سلتا بازی کند. البته که تصمیم نهایی را پزشکان باشگاه خواهند گرفت، اما تا آن جا که می دانم حال او خوب است و مصدومیتش جدی نیست.



ادامه ی خبر...
لوییز انریکه در نظر دارد که پدرو را در پست دفاع راست بازی دهد.

طرفداری-به نقل از مارکا MARCA، پدرو از زیاد بازی نکردن ناراضی است و همینطور لوییز انریکه در نظر دارد که پدرو را به تیم برگرداند تا او بتواند برای آینده جایگزین آلوز شود.

پدرو در پست دفاع راست !

پدرو فیزیک مناسبی داردو سرعت این بازیکن مناسب بازی تیم می باشد. این چیزی است که تیم بیشتر از دفاع کردن از مدافعان کناری می خواهد .



ادامه ی خبر...



بر اساس بررسی های Football Observatory لیونل مسی با عملکرد درخشانش در سال 2015 در صدر برترین مهاجمان جهان جای گرفت.

 

 

از بارسلونا بازیکنان دیگری همچون لوئیس سوارز و نیمار نیز در لیست 105 نفره ی ارائه شده توسط این موسسه به چشم میخورند که حتی رتبه ی آنها نیز از رونالدو بهتر است.



ادامه ی خبر...

فدراسیون فوتبال اسپانیا تصمیم گرفت که فینال جام حذفی بین تیم های بارسلونا و اتلتیکو بیلبائو در ورزشگاه نیوکمپ بارسلون برگزار شود.

بارسای رویایی

با توجه به این که مذاکرات بین باشگاه بارسلونا و باشگاه اتلتیک بیلبائو به نتیجه نرسید فدراسیون فوتبال اسپانیا تصمیم گرفت که ورزشگاه برگزاری این مسابقه را خود انتخاب کند.



ادامه ی خبر...

شناسنامه ی داگلاس +کلیپ مهارتهای فردی
داگلاس پریرا دوس سانتوس .... 15/5/1369 .... شهر Monte Alegre برزیل .... پست تخصصی دفاع راست
.ادامه ...

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 358 صفحه بعد