وبسایت بارسای رویایی از امروز 4 فروردین 94 رسما فعالیت خود را از سر گرفت

مقالات اختصاصی بارسای رویایی

جدیدترین تصاویر و کلیپهای بارسای رویایی

خلاصه ی نقل و انتقالات رسمی بلوگرانا تا به امروز :

درود بر آبی آسمانها و خون جاری در رگها...

بعد از 3-4 ماه غیبت بالاخره یه فرصتی پیش اومد تا با رفقای بارسانیوزی خودم گپ مختصری رو در حد چند دقیقه داشته باشم...همینکه این یادداشتو ، یه روزه سرهم کردم شاخ غول شکوندم و از اینکه واقعا نمیتونم به کامنتها پاسخگویی کنم معذرت میخوام.

http://parsiup.com/upload/poj_640x360_nominat_messi.v1389643281.jpg

"این یادداشت از اون چیزی که فکر میکنید مختصرتره و اگه این دوری چند ماهه باعث نشده باشه تا با قلم بنده نامأنوس بشید قشنگ منظورمو متوجه میشید و لطف میکنید ((یادداشتو تا آخر میخونید)) و ندونسته قضاوت نمیکنید! مرسی!



ادامه ی خبر...

تیم فوتبال باشگاه بارسلونا دیشب از هفته ی سوم مرحله ی گروهی لیگ قهرمانان اروپا ، آژاکس آمستردام را با 3 گل بدرقه کرد تا شکست خود مقابل پاریسن ژرمن را به فراموشی بسپارد.

dreamy-barca.ir

اولین گل بارسا در این دیدار با پاس گل زیبای لیونل مسی و ضربه ی دقیق نیمار به ثمر رسید و در همان نیمه ی اول اعجوبه ی تکرار نشدنی دنیای فوتبال با پاس گل دقیق آندرس اینیستا ، حساب کار را 2بر0 کرد.



ادامه ی خبر...

داستان از این قراره که چند ماهی میشه که گروهی کاملا بارسایی در شبکه ی اجتماعی لاین ترتیب دادیم و از طریق اطلاعیه ای که در همین وبلاگ قرار دادیم ، دوستان بارسایی میتونن مارو اد کنن و به گروه اینوایت بشن...

بعد از 5 ماه فعالیت این گروه ، اخیرا اتفاق عجیبی که می افتاد این بود که روزی 2 نفر حداقل آی دی منو اد میکردن و بعنوان یه بارسایی درخواست عضویت میدادن و این باتوجه به اینکه سابق بیشتر از 3 نفر در یک هفته ادم نمیکردن خیلی عجیب بود! ضمن اینکه افرادی که به تازگی ادم میکردن اکانتشون تازه ساخت بود و هیچ پستی قبلا نذاشته بودن!!! حالا تا ته ماجرا رو بخونید...



ادامه ی خبر...

Cartoon of the Day: Sport

اختصاصی : در اینجا محل انجام تمرینات سنگین کینگ لئو و کریستیانو دایویانو توسط کاریکاتوریست روزنامه ی اسپورت به تصویر کشیده شده است!



به اسمی ها...اون دسته از هوادارانی که فقط در پیروزیها و قهرمانیها هوادار تیمی میشن ، کاری ندارم...!

http://8pic.ir/images/v3xlo3aj47v9yriknsvb.jpg

خطابم با هواداران رسمیه! بارسای انریکه هنوز گل نخورده! 11 گل زده...باخت نداده چون 6 تا کلین شیت داشته! حالا هم یکبار انریکه تو محاسباتش به مشکل برخورده و تو خونه ی مالاگا دو امتیاز رو واگذار کرده...



ادامه ی خبر...

ترجمه ی اختصاصی : این هفته ، هفته ی کلیدی و مهمی برای شاگردان انریکه خواهد بود به طوری که 3 مصاف حساس در لالیگا پیش روی آنهاست.7 روز و 9 امتیاز کلیدی برای حفظ اختلاف امتیازی 6 امتیازی با رئال تا فرارسیدن الکلاسیکوی برنالئو.

شاگردان انریکه اولین دیدار این هفته را در روز یکشنبه برابر لوانته و دومین دیدار را با مالاگا در روز چهارشنبه برگزار خواهند کرد و تنها 72 ساعت بعد در نیوکمپ میزبان گرانادا خواهند بود.



ادامه ی خبر...

ترجمه اختصاصی : لوییس انریکه روی سنگربان آلمانی خود بعنوان آغازگر این فصل از لیگ قهرمانان حساب باز کرده است.

the front MD sept 17 2014



ادامه ی خبر...

اختصاصی بارسای رویایی     تعداد تصاویر : 7


بارسای رویایی



ادامه ی خبر...

فوق العاده بود...فوق العاده...این مطلب متشکله از چند سوال و چند تعریف و تمجید...


تا سه نشه بازی نشه..! به اعتقاد من این سخت ترین و مهمترین دیدار بارسا در فصل جدید بود. قبلا زیاد از انریکه تعریف و تمجید کرده بودم ولی این اولین باری بود که خودشو به من هوادار اثبات کرد.

بارسای رویایی

کاش میشد این بازی رو ضبط کنم...حرکات انریکه کنار زمین تحسین برانگیز بود! / درست مثل بازی قبل که تا دقیقه ی 80 ، 2 امتیاز شیرینو از دست داده بودیم ، تو این بازی احتمال تکرار تجربه ی قبلی کم نبود.اما اینبار تعویض طلایی لوچو ، پرنس نیوکمپ و کینگ لئوی افسانه ای 3 امتیاز این بازی رو برای تیم برتر میدان به ارمغان اورند.



ادامه ی خبر...

شناسنامه ی داگلاس +کلیپ مهارتهای فردی
داگلاس پریرا دوس سانتوس .... 15/5/1369 .... شهر Monte Alegre برزیل .... پست تخصصی دفاع راست
.ادامه ...

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 15 صفحه بعد