وبسایت بارسای رویایی از امروز 4 فروردین 94 رسما فعالیت خود را از سر گرفت

مقالات اختصاصی بارسای رویایی

جدیدترین تصاویر و کلیپهای بارسای رویایی

خلاصه ی نقل و انتقالات رسمی بلوگرانا تا به امروز :

Cartoon of the Day: Sport

اختصاصی : در اینجا محل انجام تمرینات سنگین کینگ لئو و کریستیانو دایویانو توسط کاریکاتوریست روزنامه ی اسپورت به تصویر کشیده شده است!



از دعوت شدن مارادونا به اردوی تیم ملی آرژانتین بعنوان بازیکن خبر برسه از محرومیت این بازیکن...هرگز...! بنابراین با شما خواهیم بود با تشریح کامل معنای مافیایی بودن...

سوارز تو """تیم ملی اوروگوئه""" بازیکن حریفو گاز گرفت...4 ماه از فعالیتهای """باشگاهی""" محروم شد...کاملا منطقی و عادلانه بود...قبول...!!!!

اما این اسطوره ی اخلاق که در شب تحقیر تیمش مقابل تیم اول شهر مادرید با دو مشت متوالی بازیکن حریفو بدرقه کرد ، محرومیت ملی که هیچ...محرومیت باشگاهی هم نصیبش نشد!

 

 

کارتونيست موندو دپورتيوو معتقد است که رونالدو با وجود انجام خطاهاي غيرورزشي عامدانه،تاکنون به لطف کميته انضباطي از خطر محروميت رهايي يافته است.

 

 

کریستیانو رونالدو در چند بازی رئال مادرید بخصوص در مقابل اتلتیکو و در مواجهه با دیه گو گودین، بصورت عامدانه اقدام به حرکت غیر ورزشی بر علیه بازیکن تیم مقابل نمود.



ادامه ی خبر...

"توماس فرمالن"، خرید بلژیکی این فصل بارسلونا، پس از مدت ها انتظار به شرایط بازی رسید. این مدافع که در این تابستان از آرسنال راهی نوکمپ شد؛

http://www5.varzesh3.com/files/Picture/00992403.jpg

از ابتدای ورودش، بخاطر مصدومیت همسترینگی که از جام جهانی با وی بود، فرصت حضور در بازی های پیش فصل و نیز ابتدای فصل بارسا را از دست داد.



ادامه ی خبر...

بارسای رویایی



اختصاصی : در ادامه نمراتی را که کاربران سایت توتال بارسا برای بازیکنان در مصاف با بیلبائو در نظر گرفته اند را مشاهده خواهید کرد.

View The Ratings: FC Barcelona 2-0 Athletic



ادامه ی خبر...

دروازه بان شيليايي بارسلونا يک عادت جالب را در مورد بازيهايي که گل دريافت نمي کند دارد.به گزارش "ورزش سه"، کلودیو براوو سالهاست که عادت دارد که وقتی دروازه اش را در بازیها بسته نگه می دارد، پیراهن خود در آن بازی را به کودکان بیمار هدیه می دهد.

عادت جالب دروازه‌بان بارسا پس از کلين شيت

براوو در هر سه بازی اول بارسا در لالیگا دروازه خود را بسته نگه داشته است و بهترین رکورد 20 سال اخیر کاتالان ها را به ثبت رسانده است.



ادامه ی خبر...

باشگاه بارسلونا امروز بصورت رسمی به فدراسیون فوتبال اسپانیا اطلاع که قصد دارد از پیراهن سومش در بازی مقابل اتلتیک بیلبائو استفاده کند. این بازی روز شنبه در ورزشگاه نوکمپ برگزار می شود و مصادف است با جشن های سیصد ساله کاتالونیا.

بارسای رویایی

پیراهن سوم بارسا در این فصل، همان پیراهن های دومشان در فصل گذشته است. پیراهن های راه راه زرد و اناری، به رنگ پرچم ایالت کاتالونیا.



ادامه ی خبر...

بازی تیم ملی برزیل با کلمبیا فرصتی پیش آورد تا زونیگا از نیمار عذرخواهی کند . زونیگا در جام جهانی باعث شکستگی مهره ی سوم کمر نیمار شد.دانلود کنید

بارسای رویایی



باشگاه بارسلونا تصمیم دارد تا برای آماده شدن سوارز قبل از الکلاسیکو دو بازی دوستانه انجام بدهد . به نظر میرسد بارسلونا تدارک دو بازی در عربستان سعودی و عمان در تاریخ 10 و 13 اکتبر را برای آشنایی بیشتر سوارز با تیم را ترتیب داده است.

http://www.xum.ir/images/2014/09/06/58369_1409991198.jpg



به گزارش پرتال مادرید بارسلونا , لوئیس انریکه دیگر به نیمار اعتماد سابق را ندارد . به نظر میرسد رفتار نیمار در بازی مقابل ویارئال برای انریکه غیر قابل پذیرش است.

 بارسای رویایی

لوئیس انریکه , نیمار جونیور مهاجم برزیلی بارسلونا را در نیمه ی دوم بازی با ویارئال به میدان فرستاد اما نیمار قبل از ورود به زمین و زمانی که در حال گرم کردن بود به گوشه ی زمین رفته و به هواداران امضا میداد.



ادامه ی خبر...

شناسنامه ی داگلاس +کلیپ مهارتهای فردی
داگلاس پریرا دوس سانتوس .... 15/5/1369 .... شهر Monte Alegre برزیل .... پست تخصصی دفاع راست
.ادامه ...