وبسایت بارسای رویایی از امروز 4 فروردین 94 رسما فعالیت خود را از سر گرفت

مقالات اختصاصی بارسای رویایی

جدیدترین تصاویر و کلیپهای بارسای رویایی

خلاصه ی نقل و انتقالات رسمی بلوگرانا تا به امروز :

اختصاصی بارسای رویایی       منبع : سایت رسمی


ژاوی هرناندس که هفته ی گذشته تصمیم خود را مبنی بر خداحافظی با بلوگرانا ، با مشورت لوییس انریکه ، تغییر داده بود ، امروز در جلسه ی تمرینی نوبت صبح تیم از ناحیه ی ران پای چپ خود دچار مصدومیت شد.

بارسای رویایی

پزشکان تیم در حال بررسی وضعیت وی هستند و به محض انتشار اخبار مربوطه ، اطلاع رسانی لازم درمورد مدت زمان دوری مهندس از میادین ، توسط بارسای رویایی صورت خواهد گرفت.



ترجمه شده توسط : بارسای رویایی        منبع : سایت رسمی


تیم فوتبال باشگاه بارسلونا برای برگذاری کمپ تمریناتی پیش فصل خود به انگلیس رسید تا درحوالی بیرمنگام در کمپ St George’s Park آغاز به کار کند.

بارسای رویایی

کلودیو براوو، سنگربان جدید بلوگرانا که چندی پیش از رئال سوسیداد به بارسلونا پیوست ، از تعطیلات تابستانی خود بازگشته و به همراه سایر بازیکنان تیم در جلسات تمریناتی حاضر خواهد شد.



ادامه ی خبر...

روز انریکه نیز با پایان تمرینات به اتمام نمی رسد. او در دفترش به همراه دستیارانش فوتبال تماشا می کند و با آنها به مشورت می نشیند.

بارسای رویایی
پپ گواردیولا یک آدم وسواسی در کار خودش بود. جمله معروف او که در پارلمان کاتالونیا بیان کرد :" اگر زود برخیزیم کسی نمی تواند ما را شکست دهد " به یک جمله تاریخی در این ایالت مبدل شد.



ادامه ی خبر...

بارسای رویایی



تاریخ : 3 / 5برچسب:دانلود کلیپ تمرینات بارسا,کلیپ جدیدترین تمرینات,
زمان انتشار : 18:33....... نویسنده ی مطلب : سینا (مدیر)
تاریخ : 3 / 5برچسب:بازگشت نیمار,تاریخ,تصاویر,بارسا تکمیل شد,
زمان انتشار : 18:8....... نویسنده ی مطلب : سینا (مدیر)

نیمار، ستاره برزیلی بارسا، بعد از دو ماه به بارسلونا برگشت و امروز با حضور در تمرینات تیمش، برای دقایقی با هم تیمی هایش خوش و بش کرد.

 

بارسای رویایی

او که برای حضور در رقابت های جام جهانی به برزیل رفته بود، با توجه به رسیدن سلسائو به نیمه نهایی، هنوز می تواند چند روزی را در تعطیلات سپری کند اما او تصمیم گرفت که این روزهای پایانی را در شهر بارسلونا بگذارد.



ادامه ی خبر...
تاریخ : 3 / 5برچسب:راکیتیچ در تمرینات,کلیپ تمرینات بارسلونا,,
زمان انتشار : 17:51....... نویسنده ی مطلب : سینا (مدیر)

بارسای رویایی



تاریخ : 27 / 4برچسب:انقلاب بارسلونا,ترکیب بارسا فصل بعد,سیستم,
زمان انتشار : 16:55....... نویسنده ی مطلب : سینا (مدیر)

سیستم قبلی سیستم«تیم در اختیار مسی بود» و سیستم فعلی سیستم« مسی در اختیار تیم» و دیگر از کارانداختن ستاره آبی و اناری‌ها به منزله به بن بست رسیدن تیم نخواهد بود.

بارسا نیوز

اولین اتفاق مهمی که باحضور لوئیس انریکه در بارسلونا میتوانیم شاهد آن باشیم تغییر پست مسی است. موضوعی که به سوژه اول رسانه های خارجی تبدیل شده و هواداران بارسا را هم امیدوار کرده تا فصلی رویایی را با تفکرات انریکه آغاز کنند.



ادامه ی خبر...

شناسنامه ی داگلاس +کلیپ مهارتهای فردی
داگلاس پریرا دوس سانتوس .... 15/5/1369 .... شهر Monte Alegre برزیل .... پست تخصصی دفاع راست
.ادامه ...